tüm kamu yönetimi okuyanlar buraya:D:D:D

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DURSUNE
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
selemun aleykum ben kamu yonetimi okuyorm bana 3 sınıf 5.ve 7. kitapları lazım şimdiden çalışmaya başlayacam..eğer olanlar varsa aders vereyim yollasın bana kargoyu buradan ben karşılarım diyarbakır dicle postanesi isa geldi şimdiden allah razı olsun
 
Geri
Üst