Tugay Kerimoğlu yeniden GALATASARAY'da

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Galatasaray'ın efsane oyuncusu Tugay Kerimoğlu yeniden sarı-kırmızılı kulübe geliyor.


Şu dakikalarda devam eden Galatasaray Mali Kongresi'nde, Başkan Adnan Polat müjdeyi verdi. Polat, Tugay Kerimoğlu'nun Galatasaray alt yapısının başına getirildiğini ve çarşamba günü çok büyük bir tören yapacaklarını söyledi.
Şu anda alt yapının başındaki Evert Jan Derks sezon sonuna kadar Tugay Kerimoğlu'nun yardımcılığını yapacak.
Adnan Polat'ın, Tugay Kerimoğlu'nu açıklamasından sonra salondaki herkes ayağa kalkarak başkan Adnan Polat'ı ayakta alkışladı.
Sarı-kırmızılı takımdan 2000 yılında ayrılarak İskoçya’nın Glasgow Rangers takımına transfer olan milli futbolcu İskoç ekibinin ardından İngiltere Premier Lig takımlarından Blackburn Rovers’ın yolunu tutmuştu. Yaklaşık sekiz sezon mavi-beyazlı ekibin formasını giyen Tugay, geçtiğimiz sezon yeşil sahalara veda etmişti.

(Alıntıdır)
 
ben olsam gıtmezdım adamın arkasından o kadar şey dedıler bence gs tarıhının unutulmaz futbolcuları arasında Tugay teşekkurler:)
 
Geri
Üst