tecil yaptırabilrmiyim

systemprg

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Şehir
Adana
merhaba arkadaşlar
aöf 1. sınıf tekrarıyım yani aöf de 2. senem ve ilk askerlik tescilimi aöf yaptı otamatik olarak 1990 doğumluyum henüz yeni 20 yaşına girdim ve aöf den kaydımı sildireceğim

askerlik tescilimi kendim yaptırabilirmiyim askerlik şubesine gidip ?
 
Açıköğretimde kayıtlı bulunduğun müddetçe, 29 yaşının sonuna kadar askere sevk edilmezsin.
 
Yav arkadaşlar bende sorim şu işi ya şimdi ben 19 yaşındayım 1.sınıf okuyordum kaldım.Askerlik kağıdım geldi mi gelmedimi bilmiyorum kaç yaşında geliyor ve tecil işlemini nasıl yaptırıcam.
 
Tecilin sürdüğü müddetçe askere çağırmak için herhangi bir belge gelmez en fazla muayene için çağırırlar seni. Tekrar kayıt olduğunda okul otomatik tecilini yaptırır. Ama 2. kez aynı sınıfta kalma kalacağını hissettiğin an öss ye gir ve yeni bir bölüm kazan ki tekrar kayıt yaptırıp tecil ettirebilesin askerliği.
 
merhaba arkadaşlar
aöf 1. sınıf tekrarıyım yani aöf de 2. senem ve ilk askerlik tescilimi aöf yaptı otamatik olarak 1990 doğumluyum henüz yeni 20 yaşına girdim ve aöf den kaydımı sildireceğim

askerlik tescilimi kendim yaptırabilirmiyim askerlik şubesine gidip ?

Aynı zamanda lise diplomanla mezun olduğun tarihten itibaren 3 yıl tecilli sayılırsın ( askerlik şubesine başvurarak ) bununla tecil ettirebilirsin askerliği.
 
Geri
Üst