tecil hakkında lütfen yardım

isletmeee

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
İşletme
Şehir
İstanbul
merhaba arkadaşlar.
ben liseyi açıktan bitirdim, liseyi bitirdiğim sene (2009) diplomamla askerliğimi 2012'ye kadar tecil ettirmiştim.
sonra 2010 yılında 2 yıllık üniversiteyi kazandım. okulu bir sene uzattım (şuanda öğrenciyim)
sorum şu: lise diplomasıyla askerliğini 3 yıl tecil ettiren birisi, meslek yüksek okulu diplomasıyla da askerliğini tecil ettirme hakkına sahip oluyor mu? yaşım: 24.

-bu arada kardeşimin kullanıcı adıyla yazıyorum, görevli arkadaşlar umarım anlayışla karşılar-
 
Geri
Üst