tecil hakkım var mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan convey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

convey

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar öncelikler herkese selamlar. ben açıköğretim işletme fakütesi 1. sınıftayım ve bunu sene işletme fakültesinde 1. sınıfta ikinici yılım bu sene öss'de yeni açılan bölümlerden biri olan 2 yıllık açıköğretim adalet bölümüne yerleştirildim. eğer işletme fakültesinden kaydımı sildirip bu bölüme kayıt yaptırırsam askerlik tecil hakkım devam eder mi? 1986 doğumluyum lütfen yardımcı olun
 
atnı bölüm kayıt yaptırırsan tecıl olmaz
 
Geri
Üst