Tecil Hakkim Bulunuyor mu ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Esmee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Esmee

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
merhaba,

Sorunum belki burada sorularina cevap arayan birsuru kisi ile ayni.Forumda bircok yazi okudum fakat kesin bir cevap bulabilmis degilim maalesef.

Bu sene acikogretim 1. sinifta 2.senem ve sinavlara (butunleme de dahil) kisisel nedenlerden dolayi giremedim. Bundan onceki senelerde okul tecili disinda kendi tecil hakkimi kullanmadim .

Bu durumda benim kendi tecil hakkim hala korunmus oluyor mu ? Su durumda izlemem gereken yol nedir. BU konuda bilgisi dahilinde cevap vererek yol gosterecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim.
 
2. sene sınavlara girmediğin için üst üstte 2 sene kalmıs gorunuceksın bu durumda tecıl yapılmıyo
tecıl kazanman ıcın kaydını sıldırıp 2 yıl tecıl hakkı kazanıcaksın
 
slm arkadaşlar 81 doğumluyumson 4 sınıftaydım ama sanırım 1 dersten kaldım ve 7 yılım bu sene,ben bu sene sanırım öğrencilik haklarından yararlanamıyorum vede askere çağırıcaklar..ama bende bölece bırakmak istemiyorum braya kadar gelmişken,bir yıl boyunca kacak olsam askere gitmesem ve tek dersimide verip mezun olsam,acaba askerliğimi yine kısa dönenm yapabilirmiyim yani bu haklardan yararlanabilirmiyim??? yardımcı olursanız cok sevinirim...
 
Geri
Üst