sizce kayıt sildirmelimiyim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zafko
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zafko

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
selamlar. ben ısletme 1. sınıftayım ve 2 sene ust uste kaldım 1986 lıyım.siteden anladıgım kadarıyla ygs ye bir daha gırıp aöf ye bır daha kayıt yaptırmak daha garantı gıbı duruyo.suan kaydımı sıldırmedım fakat yarında ygs nın basvuru ıcın son gunu acık ogretımden kayıdımı sıldırmem lazım mı ygs ye basvuru yapmak ıcın

lutfen yardım edın yarın son gunum
 
ewet ygs için kayıt sildrmene gerek yok ege rygs yi kazanıpta örgün okursan yine sildrmene gerek yok
 
Geri
Üst