Sınıf geçme

deleefenerlee

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ara 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
Merhabalar. Yeni öğrenciyim. Sınıf geçmemiz nasıl olacak hiç bi bilgim yok. Örgündeki gibi çan sistemi falan mı var AÖF'de? Bi geçme notu falan mı var? Neye göre geçiğ geçmediğimiz belirleniyor?
 
Merhabalar. Yeni öğrenciyim. Sınıf geçmemiz nasıl olacak hiç bi bilgim yok. Örgündeki gibi çan sistemi falan mı var AÖF'de? Bi geçme notu falan mı var? Neye göre geçiğ geçmediğimiz belirleniyor?

Sınıf kavramı ortadan kaldırıldı kredili sistemde. Bunun yerine dönem kavramı var. Bir dönemde 45 krediye kadar ders alabiliyorsunuz. alttan 4 dersiniz olsun üst dönemin dersleri ile alttan kalan derslerin kredi toplamı 45 i geçmezse hepsini alabiliyorsunuz. Çan eğrisi aöf dede uygulanmaya başlandı. Çan eğrisine göre zor derslerin FF barajı düşer, kolay derslerin yükselir.
 
peki diyelim ki genel not ortalamsı iyi ama kaldığınız bir ders var. ortalama sayesinde o dersi de geçebiliyor muyuz?
 
Eğerki dönem genel ortalaması 2.00 üstündeyse diğer derslerin FF değilse DC vb ise kaldığın derlersenden geçersin
 
Geri
Üst