sınavlarınız nasıl geçti meslektaşlarım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sebboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sebboy

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puan
0
sınavlarınız nasıl geçti arkadaşlar hangi derste daha çok zorlandınız nekadar bekliyorsunuz
 
iyi geçmedi ama o kadar kötüde geçmedi, sadece kitaptaki konu sonu testlerini çözerek 45-55 arası notlar alan arkadaşlarım var, bütünleme de geri gelse çok daha güzel olacak.
 
bana göre zordu özellikle bugünkü sınavlar stratejik ve balkanlar allahım o soruları nerde bulmuşlar bulamadım hiçbiyerde resmen sayısal loto oynadım rezaletti
 
bu sene sadece soru çalısarak gecılecek bı tarz yok gecmıs donemlere gore farklı bı yapıda sorular cıkıyor. vızelerde kotu not almadım fakat sadece sorulara cok calısmıstım fınallerde sorulara calısırken konuları ogrenmeye yonelık calısıp her sorunun ardından not cıkartarak çalıstım hem soru hemde konu ezberlemıs olarak sınava gırıs yaptım ve ıyı gectı sınavlar. herkese tavsıye ederım
 
gayet ıyıydı bıraz zordu ancak yaptım gıdı gelyo
 
Arkadaşlar, ya benim içimde bir kurt var.
Cumartesi oturumunda sanki kitapçık kodunu(test grubu) işaretlememişim gibi geliyor.
Kitapçığı teslim ederken görevli baktı kağıdıma, tamam dedi ama bilemiyorum.
Sizce ne olur?
Geçersiz mi?
Daha önce başına böyle bişey gelen oldu mu?
 
Ne zman açıklanır arkadaşlar soru ve cevapları normalde bugün yayınlanması gerekiyordu.
 
ara sınav gıbı 25 30 gun ıcınde acıklarlar bılıyosun AOF yavvvassssssssss
 
ınsallah hepımız bıryerlere gelırız
 
Geri
Üst