"ses ol sözlerime"

Aşkaimtisal

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
539
Tepkime puanı
2
Puan
0
Şehir
İstanbul
Bir kuş olmayı istedim çoğu zaman,
Alıp başımı gitmeyi uzaklara..
Özgürlüğün tadını çıkarmak geldi hep içimden,
Kanatlanıp uçmayı istedim çoğu zamanlarda..
Hiç durmadan kocaman tebessümlerle ilerlerdim heralde,
ince ince süzülürdüm göğün yükseklerinde..
Ama yine de seni arardım yeryüzünde,
Doğmak için nefesinle..
Aşk varken düşlerimde, büyüt beni içinde,
N'olur bir ses ol sözlerime..!
 
Geri
Üst