Semih Galatasaray Yolcusu

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Fenerbahçe'nin yıldız futbolcusu Semih Şentürk'ün, sezon sonu transferi için ezeli rakip Galatasaray ile görüştüğü iddia edildi.

Kanaltürk'te yayınlanan Son Kale programının yorumcularından Reha Muhtar, dün geceki yayında ilginç bir iddia da bulundu.

Muhtar, Fenerbahçe'nin kendisinden habersiz olarak mukavelesindeki opsiyonu tek taraflı kullanarak sözleşmesini uzatması nedeniyle, TFF'ye başvuran Semih'in itirazının kabul edildiğini ve golcü oyuncunun sezon sonunda serbest kalacağını söyledi. 27 yaşındaki yıldız futbolcunun sezon sonunda bedelsiz olarak sarı-kırmızılı formayı giymeye hazırlandığı belirtildi.

(Alıntıdır)
 
jo - baroş - semih gelirse fenerdeki gibi son dk golcüsü olur anca bence lüzum yok hayırlısı olsun:)
 
Hayırlısı olsn.Nedense Emre gitti Fenerbahçeye Semih geliyor Galatasaray'a.İki ezeli rekabet artar.Ama bizim zaten forvetlerimiz yeterli.Bence de gerek yok.
 
Semih 2 sene once olsaydı hayatta gelmezdi şimdi geleceğide meçhulde adam bu sene toplasan 80 dk ancak forma giymiştir forma şansı bulamoyor diye belki gelebilir.Ne diyelim hayırlısı.
 
Semih kaliteli bir futbolcu ama Fenerbahçede forma şansı az buldu.Bu yüzden de takımdan ayrılmak istiyordur.
 
Geri
Üst