Selam forum ahalisi lütfen yardım :)

selimyilmazz

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
22 Haz 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
Şehir
Adana
Selam Arkadaşlar ben düz lise mezunuyum bu sene öğrendim ki çevremden liseden cıkıncada kpss olunuyormuş bugün ücreti yatırdım başvurcam da tam nasıl oluyor anlamadım yanlış yapmayayım diye bir danışayım dedim bir sürü kpss seçenekleri var orada başvurularda 2010-KPSS ort-önlisans olana mı seçeceğim . bi de tamam memur olunuyorda nerede ne memurlukları olunuyor söylerseniz sevirim çok teşekkür ederim şimdiden
 
Şu linki inceleyebilirsin başarılar:)
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
Geri
Üst