şeker hastalıgı ve askerlik

attila187

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Tem 2010
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
44
Şehir
Adana
slm.benm ken şekeri sorunum var.4 yıldan beri yapmm gerekn sıkı bi perhz var..askerde bu perhizi uygulamk zor dediler.uygulaya madıgım zaman gündelik hayatımı çok etkiliyo.şubedn bu rahtszlıgı sylemmm konusunda uyarı aldım (git gel tedavi muayene faln çok yorulusun canından bezersn dedlr)tek korkum askerde elverşli deildir di,ye yollanmak..bu bi sorun teşkil edrmi askerde....
 
slm.benm ken şekeri sorunum var.4 yıldan beri yapmm gerekn sıkı bi perhz var..askerde bu perhizi uygulamk zor dediler.uygulaya madıgım zaman gündelik hayatımı çok etkiliyo.şubedn bu rahtszlıgı sylemmm konusunda uyarı aldım (git gel tedavi muayene faln çok yorulusun canından bezersn dedlr)tek korkum askerde elverşli deildir di,ye yollanmak..bu bi sorun teşkil edrmi askerde....
askerlik yapmazsın ki kardeşim boşuna tasalanma sağlık hiç bir şeyden önemli değil.
 
Geri
Üst