M mliks Kayıtlı Öğrenci Katılım 9 Kas 2012 Mesajlar 1,604 Tepkime puanı 5 Puan 0 10 Mar 2013 #1 tabıkıde galatasaray dıyorum ben
C CuneytKayabasi Kayıtlı Öğrenci Katılım 19 Eki 2012 Mesajlar 266 Tepkime puanı 1 Puan 0 Yaş 38 Bölüm İşletme Şehir Muğla 10 Mar 2013 #2 Doğru diyorsun
B burcumut Kayıtlı Öğrenci Katılım 21 Şub 2013 Mesajlar 246 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 35 Bölüm İşletme Şehir Ankara 10 Mar 2013 #3 bncede çoooooooooooooooooooooooook dogru diyosun
M mliks Kayıtlı Öğrenci Katılım 9 Kas 2012 Mesajlar 1,604 Tepkime puanı 5 Puan 0 10 Mar 2013 #4 yani sonuçta galatasaray
I isokor Kayıtlı Öğrenci Katılım 31 Ocak 2010 Mesajlar 2,047 Tepkime puanı 6 Puan 0 Yaş 37 Bölüm MEZUN Şehir Konya 10 Mar 2013 #5 Ligde kötü oynuyoruz ama Avrupa başka doğru diyosun kervanındanım bende
M mliks Kayıtlı Öğrenci Katılım 9 Kas 2012 Mesajlar 1,604 Tepkime puanı 5 Puan 0 11 Mar 2013 #6 Galatasaray bi başka Aşıkk