Sami yen'i kartal kapattı: 1-2

ayrıca takım dediğin yurt içinde yurttaşlarımıza göğüs kabarttıran değilde avrupada göğsümüzü kabarttırandır :alkış derbilerin verdiği haz bir se avrupadaki galibiyetlerin hazzı bin :zuz
 
Galatasaraylı arkadaşlara sesleniyorum. Bu takım bu sene kupa görecek. Buda Türkiye kupası olacak. Şuanda takımımız kötü olabilir ama ilk 5'e gireceğimize inanıyorum. Devre arası görün yapılacak transferleri....
 
Hadi bakalım yolunuz açık olsun :p
 
Sağol :cici
 
beşiktaşım sen çok yaşa canım feda olsun sana hiçbirşeye değişilmez senin sevgin bu dünyada :helal
 
ama gs ın işi biraz zor bu sene.yenilmediği takım kalmadı yaa.heeeheee.gs lıların bakışlarını görür gibiyim.saha içinde yenilsenizde saha dışında dostuz unutmayın.
 
Türkiye kupasını biz, uefa'yı siz lig şampiyonu'da Kayseri vs olur inş +rep
 
biz paylaşmayı severiz.tabii hebimiz kazanalım di mi.Ekmek paylaşıldıkça artar.
 
Aynen. Ekmek aslanın ağzındayken bide :D
 
Bir futbolsever olarak futboldan gram zevk duymadım iki kötü ekibin macnda daha iyi olan biz kazandık..
Macın adamı Cenk ve Gutiydi hele ki Guti yi izlemek gercekten büyük bir zevk.. U
marım bu galibiyetle silkiniriz ve zirveye asılırız daha hiç bir şey bitmiş değil bu derenin altından cok sular akabilir.
 
Yeni marşı söyleyecektin sosyolog.

Gücüne güç katmaya geldik formanda ter olmaya geldik
Beşiktaş seninle ölmeye geldik.Beşiktaş!

Sevdalı Yüreklerde Beyaz Sürgünler,
Halayla Türkülerle sevdi bu kalpler,
Yıldızlar tutuştu siyah beyazla,
Marşlarımız ağlasın KartaL aşkıyla,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik! Beşiktaş...
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik, Beşiktaş!




Barboros meydanında dün gibi sevdân,
Derin bir nefes çektik Abbasağa'dan Bir umudum sensin anlıyor musun?
Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan. Beşiktaş seninle ölmeye geldik, Beşiktaş... Gücüne güç katmaya geldik...




Yılın bestesi yine bizden ;) her söylediğimde tüyler diken diken oluyor..
 
Fener olcağına Kayseri olsun :):):)
 
Sevdalı Yüreklerde Beyaz Sürgünler,
Halayla Türkülerle sevdi bu kalpler,
Yıldızlar tutuştu siyah beyazla,
Marşlarımız ağlasın KartaL aşkıyla,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik! Beşiktaş...
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik, Beşiktaş!




Barboros meydanında dün gibi sevdân,
Derin bir nefes çektik Abbasağa'dan Bir umudum sensin anlıyor musun?
Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan. Beşiktaş seninle ölmeye geldik, Beşiktaş... Gücüne güç katmaya geldik...




Yılın bestesi yine bizden ;) her söylediğimde tüyler diken diken oluyor..


Benide her dinlediğimde etkiliyor sözleri canm bir de stad da söylerken olan coşkuda ayrı olsa gerek,canlı canlı yaşamak vardıı :cici
 
Geri
Üst