Şairi yaşadığı acılar yazmaya mecbur eder

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Mutluluğu yazan olmaz,şiirlerinde
Çoğu şair onu yaşamayı tercih eder
Onun içindir , iz bırakır acılar her aşkın bitişinde
Şairi yaşadığı acılar yazmaya mecbur eder

Mutluluğa karışan gülümsemeler uçar gider
Kalan tek şey , dört duvarın arasına sıkışan hıçkırıklar
İşte bu yüzden şair , mutluluğu yaşamayı tercih eder
Bize kalan tek şey , uçan mutluluk sonrası yaşanan acılar



[MuHaMmEd]
09/04/11
10:15
Cumartesi
 
Geri
Üst