Sosyolog_60
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 2 Eki 2009
- Mesajlar
- 369
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Bölüm
- MEZUN
- Şehir
- Tokat
Mutluluğu yazan olmaz,şiirlerinde
Çoğu şair onu yaşamayı tercih eder
Onun içindir , iz bırakır acılar her aşkın bitişinde
Şairi yaşadığı acılar yazmaya mecbur eder
Mutluluğa karışan gülümsemeler uçar gider
Kalan tek şey , dört duvarın arasına sıkışan hıçkırıklar
İşte bu yüzden şair , mutluluğu yaşamayı tercih eder
Bize kalan tek şey , uçan mutluluk sonrası yaşanan acılar
[MuHaMmEd]
09/04/11
10:15
Cumartesi
Çoğu şair onu yaşamayı tercih eder
Onun içindir , iz bırakır acılar her aşkın bitişinde
Şairi yaşadığı acılar yazmaya mecbur eder
Mutluluğa karışan gülümsemeler uçar gider
Kalan tek şey , dört duvarın arasına sıkışan hıçkırıklar
İşte bu yüzden şair , mutluluğu yaşamayı tercih eder
Bize kalan tek şey , uçan mutluluk sonrası yaşanan acılar
[MuHaMmEd]
09/04/11
10:15
Cumartesi