saglik kurumları

cskısık

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaslar 1.sınıf ingilizce geçmiş yıllara ait soruları bulabilen var mı? kimse ingilizceden bahsetmiyor:;)
 
bu bölüm neyin nesi arkadaşlar kafayı yicem. önlisans mezunları hastanede çalışamıomuş doqru mu? kimya teknolojisi okuom bi yandan da bu bölümü araştırıom ama kesin bişi bilen yok...!! yardımmm:::(
 
bende kimya düşünüyrum bu yıl.zormu burcu arkadaşım?
 
Geri
Üst