sağlık kurumları işletmeciliğine nasıl yerlesebılırım..

melisblbl

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Listede Yok
Şehir
Adana
arkadaşlar ben bu donem 2 yıllık aof kayıt yaptırcam 140 barajını gectım fakat puanım bıraz dusuk(160). sağlık kurumlarını okumak ıstıyorum sizce ek kontenjandan yerlesebılır mıyım?
 
arkadaşlar ben bu donem 2 yıllık aof kayıt yaptırcam 140 barajını gectım fakat puanım bıraz dusuk(160). sağlık kurumlarını okumak ıstıyorum sizce ek kontenjandan yerlesebılır mıyım?

101050306 Sağlık Kurumları İşletmeciliği Kontenjanı: 12000, 2015’te yerleştirilen :12000, Taban Puanı: 222,93
Ek yerleştirme Kontenjanı: 3600, Ek yerleştirme sonucuna göre yerleşen: 3600, Ek yerleştirme Taban Puanı : 197,52
Aldığınız YGS puanına okul puanınızda eklenecek. Temmuz ayında tercıh yapın, eğer yerleşemezseniz Ek kontenjanlarda yerleşirsiniz
tahmınımce.. Taban puanları bu yıl tercıh yapacak ogrencıler belirleyecek.
 
Geri
Üst