sağlık kurumları işle sitesi

tılsım65

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana
arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği sitesi açmayı düşünüyorum.

sizin görüşlerinizide alayım dedim
 
harika olur........

sağlık kurumları işletmeciliği ile ilgili bir site.. v.s. bilgi alına bilecek , b,r sayfa çok iyi olurdu.
 
evet açalım dostum iyi olur açmalısın
 
bencede açalım.bende yardımcı olurum elimden geldiği kadar.bilgisayar programlamadan mezunum
 
evet cok iyi olur tesekkur ederiz
 
cok ıyı olur aslında 2.üni kayıtları baslamadan olursa bide tadından yenmez.
 
harika düşünülmüş gerçekten çok faydalı olur açalırsa arkadaşım destekcinim..
 
vaz mı geçildi?
 
Site açılacak diyordunuz hani nerde?? Lütfen vazgeçtik demeyin..
 
açalım tabii..çok iyi olur..bu siteye b izlerde üyeyiz yararını göremk isteriz..Teşekkürler
 
Geri
Üst