T tılsım65 Kayıtlı Öğrenci Katılım 15 Eyl 2008 Mesajlar 19 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 39 Şehir Adana 6 Nis 2009 #1 arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği sitesi açmayı düşünüyorum. sizin görüşlerinizide alayım dedim
arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği sitesi açmayı düşünüyorum. sizin görüşlerinizide alayım dedim
T tılsım65 Kayıtlı Öğrenci Katılım 15 Eyl 2008 Mesajlar 19 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 39 Şehir Adana 7 Nis 2009 #2 tılsım65' Alıntı: arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği sitesi açmayı düşünüyorum. sizin görüşlerinizide alayım dedim Genişletmek için tıkla ... arkadaşlar açmayalım mı yani kimsenin ilgi ve alakası yok
tılsım65' Alıntı: arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği sitesi açmayı düşünüyorum. sizin görüşlerinizide alayım dedim Genişletmek için tıkla ... arkadaşlar açmayalım mı yani kimsenin ilgi ve alakası yok
S serkanm1977 Kayıtlı Öğrenci Katılım 12 Tem 2009 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 48 Şehir Kırşehir 12 Tem 2009 #3 harika olur........ sağlık kurumları işletmeciliği ile ilgili bir site.. v.s. bilgi alına bilecek , b,r sayfa çok iyi olurdu.
harika olur........ sağlık kurumları işletmeciliği ile ilgili bir site.. v.s. bilgi alına bilecek , b,r sayfa çok iyi olurdu.
Ş şahide Kayıtlı Öğrenci Katılım 30 Nis 2009 Mesajlar 8 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 41 Şehir Adana 23 Ağu 2009 #4 iyi olur seviniriz
I i.halil27 Kayıtlı Öğrenci Katılım 20 Ağu 2009 Mesajlar 2 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 24 Ağu 2009 #5 evet açalım dostum iyi olur açmalısın
E es-peranza Kayıtlı Öğrenci Katılım 14 Eyl 2009 Mesajlar 11 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 14 Eyl 2009 #6 bencede açalım.bende yardımcı olurum elimden geldiği kadar.bilgisayar programlamadan mezunum
D debra Kayıtlı Öğrenci Katılım 2 Haz 2009 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 14 Eyl 2009 #7 evet cok iyi olur tesekkur ederiz
M msghacker Kayıtlı Öğrenci Katılım 28 Eyl 2009 Mesajlar 4 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 38 Şehir İstanbul 28 Eyl 2009 #8 cok ıyı olur aslında 2.üni kayıtları baslamadan olursa bide tadından yenmez.
C celt Kayıtlı Öğrenci Katılım 23 Eyl 2009 Mesajlar 6 Tepkime puanı 0 Puan 0 Bölüm Sağlık Kurumları Şehir İzmir 1 Eki 2009 #9 harika düşünülmüş gerçekten çok faydalı olur açalırsa arkadaşım destekcinim..
E es-peranza Kayıtlı Öğrenci Katılım 14 Eyl 2009 Mesajlar 11 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 13 Nis 2010 #10 vaz mı geçildi?
Ş şükran demirci Kayıtlı Öğrenci Katılım 17 Nis 2009 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 3 Haz 2010 #11 Site açılacak diyordunuz hani nerde?? Lütfen vazgeçtik demeyin..
Ş şükran demirci Kayıtlı Öğrenci Katılım 17 Nis 2009 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 16 Tem 2010 #12 açalım tabii..çok iyi olur..bu siteye b izlerde üyeyiz yararını göremk isteriz..Teşekkürler
Ş şükran demirci Kayıtlı Öğrenci Katılım 17 Nis 2009 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 14 Eyl 2010 #13 ya evet vaz mı geçildi..Umutla bekliyordum lütfen ilgilenin...