Sadece bir dilek

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Şu esen rüzgar dertlerimi hüzünlerimide alsa
Katsa önüne sorgusuz sualsiz
Ve yüreğimde mutluluğun tomurcukları açsa
Mutluluk çok güzel bir duyguymuş , benzersiz

Ben geldim dese , aniden çıksa karşıma
Dertleşsek iki sevdalı , günlerce gecelerce
Hiç gitmemek üzere , yerleşse hayatıma
Son noktayı koysak hasret denen skece

08/02/2010
MAS
 
güzel şiir abdullah teşekürler ve inşallah diyorum:)
 
teşekkürler.....
 
Son noktayı koysak hasret denen skece.............
Güzeldi teşekkürler:)
 
emeğine sağlık
 
Ve yüreğimde mutluluğun tomurcukları açsa
Mutluluk çok güzel bir duyguymuş , benzersiz



Teşekkürler moddaşcım,devamını bekleriz..;)
 
Geri
Üst