pet şişeden ayıcıkk

senmı yaptın bunu nilüü :D güzelmiş tşkler
 
ewt ben yaptım mersi volkyyyy
 
cok güzel olmus cok saol
 
çok güzel olmus. ellerine sağlık. paylasım için teşekkürler.:)
 
Geri
Üst