"özledim"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya

Soğuk zamanlarımın aydınlık yüzü ;
Beni sev ama en çok unutma istedim senden ..
Kaç kahve buğusuna kazıdım gülüşünü bilemezsin ..
Ve hasretimin bağcıklarını kaç zaman sıkıca ve sabırla bağladım çözemezsin ..
Sana gelirken gözlerimde demlenen o harlı nemi göremezsin ..
Yeşil bakışlarına yanan umut kokulu yüreğimi söndüremezsin ..
Ama ellerime yapışıp kalan bu geçici ayazı ısıtırsın bilirim ..
Sensiz toprağın tozunda çürüyen kaçıncı gün bu bilmiyorum ..
Havalar üşüdü ..
Denizin mavisi karanlık ..
Şehrin ışıklarında eriyen tepe ıssız ..
Yüzümse donuk ve dalgalı bulutlu ..
Beni sana kilitleyen yüzük çare(sen)siz ..
Sen gideli ;
Uykularımın rengi,
Günlerimin tadı,
Ve gülüşümün kıvamı,
Kaçtı ..
Tenime ektiğin öpüşlerin sancıdı ..
Baharı koluna takıp ılık bir gelişle gel ..

özledim..


alıntı__
 
Sen gideli ;
Uykularımın rengi,
Günlerimin tadı,
Ve gülüşümün kıvamı,
Kaçtı ..
teşekürler, yine güzel bi paylaşım için vanilya
 
rica ederim o tşk benden... =)
 
çok teşekkürler...
 
ben tşk. ederim...
 
Geri
Üst