örgün terk, aöf önlisans ve tecil

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan maymayis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

maymayis

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 Ara 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme Yönetimi
Şehir
Balıkesir
merhaba hocam,
aöf önlisans 2. sınıftayım. örgün öğretimi 2011-2012 bahar dönemi itibariyle terkettim ( hernekadar kaydımı henüz silmemişsem de bu ayrı bi konu). 2012-2013 sezonunda önlisansı tamamlayacağım. aöf'e ''ikinci üniversite kapsamında sınavsız'' kayıt yaptım. tam da bundan dolayı aöf, askerlik tecili için ek c2 belgesini veremediğini söylüyor. ve askerlikten de asker kaçağı olarak göründüğüme dair yazı geldi.
1)yoklama kaçağı olmaktan nasıl kurtulabilirim?
2)idari para cezasını yatırarak celb dönemlerini atlatmam mümkün mü?
3)önlisansımı tamamladıktan sonra, 2013-2014 dönemi itibariyle yine aöf'nin, dgs'sız bişekilde, lisans bölümlerinin birine kayıt yaptırmam halinde tecil için gerekli belgeyi ozaman alabilecek miyim?
<yoksa sırf ikinci üniversite kapsamında sınavsız olarak aöf'te okuduğum için 29 yaşımı doldurmadığım halde askere gitmek zorunda mıyım? üçüncü soruma cevap evet ise ozamana kadar tahakkuk etmiş para cezalarımın ne olacağına dair bişey söyleyebilir misiniz?
askerlikle ilgili ayrıntılar sorduğum için kusura bakmayın, bilginiz olacağını umuyorum. içinde olduğum durum çok mu ender bilemiyorum.. bununla ilgili danışacak kimse bulamadım.
şimdiden teşekkürler...
 
merhaba hocam,
aöf önlisans 2. sınıftayım. örgün öğretimi 2011-2012 bahar dönemi itibariyle terkettim ( hernekadar kaydımı henüz silmemişsem de bu ayrı bi konu). 2012-2013 sezonunda önlisansı tamamlayacağım. aöf'e ''ikinci üniversite kapsamında sınavsız'' kayıt yaptım. tam da bundan dolayı aöf, askerlik tecili için ek c2 belgesini veremediğini söylüyor. ve askerlikten de asker kaçağı olarak göründüğüme dair yazı geldi.
1)yoklama kaçağı olmaktan nasıl kurtulabilirim?
2)idari para cezasını yatırarak celb dönemlerini atlatmam mümkün mü?
3)önlisansımı tamamladıktan sonra, 2013-2014 dönemi itibariyle yine aöf'nin, dgs'sız bişekilde, lisans bölümlerinin birine kayıt yaptırmam halinde tecil için gerekli belgeyi ozaman alabilecek miyim?
<yoksa sırf ikinci üniversite kapsamında sınavsız olarak aöf'te okuduğum için 29 yaşımı doldurmadığım halde askere gitmek zorunda mıyım? üçüncü soruma cevap evet ise ozamana kadar tahakkuk etmiş para cezalarımın ne olacağına dair bişey söyleyebilir misiniz?
askerlikle ilgili ayrıntılar sorduğum için kusura bakmayın, bilginiz olacağını umuyorum. içinde olduğum durum çok mu ender bilemiyorum.. bununla ilgili danışacak kimse bulamadım.
şimdiden teşekkürler...

İkinci üniversite kapsamında kayıt olan hiç bir öğrenciye maalesef askerlik tecili için öğrenci belgesi verilmiyor. Benim tavsiyem örgün okuldan kaydınız silinmediyse bahar dönemine kayıt yeniletin ve askerliğinizi tecil edin. Ardından önlisanstan mezun olunca örgünden kaydınızı sildirin, Dikey Geçiş kapsamında aöf 4 yıllık bölümlerden birisinin 3.sınıfına direk kayıt olup askerlik teciline devam etmiş olursunuz.

İdari para cezası ile celp dönemi atlatamazsınız bildiğim kadarı ile.
 
Geri
Üst