Onu...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
31032123483727667989120.jpg


Gözlerin sorguluyor beni, hüzünlü ve sessiz

Düşüncelerime sızmağa çalışarak

Tıpkı ayın okyanusun derinliklerini görmek istemesi gibi



Hiç bir şey saklamadan hayatımı apaçık önüne serdim

...Bu yüzden çözemiyorsun beni.



Eğer hayatım sıradan renkli bir taş olsaydı

Onu yüz parçaya bölebilir ve

Boynunda taşıman için ondan sana bir kolye yapabilirdim

Eğer o yuvarlak,kokulu sıradan küçük bir çiçek olsaydı

Onu hemen tutup koparabilir ve saçlarına kondurabilirdim



Eğer hayatım yalnızca bir zevk anı olsaydı

Huzurlu bir gülümseyişte belirebilir ve

Sen onu o anda çözebilirdin

Eğer o yalnızca bir keder yumağı olsaydı

Berrak gözyaşlarıyla sırrını sessizce açığa vurabilirdi

Ama benim hayatım sana olan aşkımdan başka bir şey değil..



Ey benim en sevdiğim;

Zevkim ve cezam sınırsız

Yoksulluğum ve zenginliğim sonsuz...

Kalbim, kendi hayatın gibi hemen yanı başında duruyor..



Ama sen, hiç bir zaman bütünüyle anlayamayacaksın onu..
 
döktürmüşsün yine...
emeğine sağlık çok dokunaklı
 
Eyvallah fatma :)
 
süper ya.. :agla
duygulandım emeğine yüreğine sağlık..
 
Sanada Allah sağlık versin eebru:)
 
emeğine, yüreğine sağlık yazmışın bende Allah sanada sağlık versin yazdım işte özü bu cvbın:p
 
süper gerçekten emeğine yüreğine sağlık
 
ne demek efsunnn eyvallah. kimsenin zamanını boşuna almamak güzel şeyler paylaşmak lazım
 
Geri
Üst