önlisans 2 yıllık mesunları içinnnnnnn

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan memo0048
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

memo0048

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
ön lisans 2 yılllık mezunuyum suan açık ögretım 3. sınıftayım .acık ögretım bıtınce 5 aymı askerlık yapacam yoksa 15 mi.çeşitli söylentiler duyuyorum.bilgisi olan varmı konuyla ilgili.??? tşkler:eek:
 
Lisans bölümü mezunları;kısa dönem (5 ay) uzun dönem astek (as teymen 15 ay) olmak uzere iki şekilde askerlik yapıyo.Hangi şartta yapılacağına ise askerlik şuben o günki durum ve şartlara göre belirliyo.Umarım anlatabilmişimdir.
 
astek 12 aydır,8 ay asteğmen 3 ay teğmen ve 1 ay izin olmak üzere..
 
Geri
Üst