Öğretmen Olmak Kolaylaşıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ECRİN90
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ECRİN90

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
2,483
Tepkime puanı
4
Puan
0
Fen-Edebiyat ve ilahiyat fakülteleri öğrencilerine yüksek lisans yapmadan öğretmen olmanın yolu açıldı.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK), Fen, Edebiyat ve İlahiyat fakültesi öğrencilerine, öğretmenlik yolunu açan bir karar aldı.

YÖK'ün aldığı kararla 2009- 2010 öğretim yılından itibaren İstanbul, Marmara, Atatürk ve Uludağ üniversitelerinin Edebiyat, Fen ve İlahiyat fakültelerinde lisans öğretimi sırasında Pedagojik formasyon dersleri verilecek. Önceki uygulamada, öğrenciler mezun olduktan sonra 1.5 yıl formasyon eğitimi alıyordu. YÖK, formasyon isteyen diğer üniversitelerin taleplerini de değerlendirecek.

DEĞERLENDİRME YAPILACAK

Bu değerlendirme sonrasında başka fakültelerde de lisans sürecinde formasyon eğitimi verilmesi gündeme gelecek.


*Samanyolu haber
 
Ya bize aof e formasyon yok mu.Bize nolacak şimdi.Bize niye vermiyor okurken.
 
formasyon yok denilmiyor.. DEĞERLENDİRME YAPILACAK

Bu değerlendirme sonrasında başka fakültelerde de lisans sürecinde formasyon eğitimi verilmesi gündeme gelecek.

deniyor.. bekleyıp görecez ;)
 
problem öğretmen olmak değilki bu ülke de olduktan sonra.....
 
seni hiç ama hiç unutmucam ...bana hak veren ilk kişi olduğun için ... bişiler ısmarlamama izin verirmsin:d

Haklısın çünkü öğretmen olmak evden çalışmak kadar kolay ama sonrası için aynı şeyi söylemek mümkün değil :)
 
formasyon yok denilmiyor.. DEĞERLENDİRME YAPILACAK

Bu değerlendirme sonrasında başka fakültelerde de lisans sürecinde formasyon eğitimi verilmesi gündeme gelecek.

deniyor.. bekleyıp görecez ;)


inşallah verirler ben de Türk dili ve edebiyatı öğretmeni olmayı çooookk istiyorum.
 
Geri
Üst