Notlarıma bakarmısınız bişi anlamadım:(

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sebboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sebboy

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puan
0
öğretim yılı=2012 dönem=1 dönem not ortalaması=1,870 genel not ortalaması=1,870 durum= uyarı

ULUSLARARASI İKTİSAT TEORİSİ:BA
BALKANLAR'DA SİYASET:DC
ORTA ASYA VE KAFKASLARDA SİYASET:DC
STRATEJİ VE GÜVENLİK:DC
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRATİKLEŞME SÜRECİ:CB
KARŞILAŞTIRMALI SİYASAL SİSTEMLER:CC

BU DURUMDA BEN 6.DÖNEM DERSLERİMİN SONUNDA ORTALAMAM 2Yİ GEÇERSE DC OLAN DERSLERİMİ GÖRMÜCEKMİYİM ARKADAŞLAR YARDIM EDERMİSİNİZ
 
öğretim yılı=2012 dönem=1 dönem not ortalaması=1,870 genel not ortalaması=1,870 durum= uyarı

ULUSLARARASI İKTİSAT TEORİSİ:BA
BALKANLAR'DA SİYASET:DC
ORTA ASYA VE KAFKASLARDA SİYASET:DC
STRATEJİ VE GÜVENLİK:DC
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRATİKLEŞME SÜRECİ:CB
KARŞILAŞTIRMALI SİYASAL SİSTEMLER:CC
BU DURUMDA BEN 6.DÖNEM DERSLERİMİN SONUNDA ORTALAMAM 2Yİ GEÇERSE DC OLAN DERSLERİMİ GÖRMÜCEKMİYİM ARKADAŞLAR YARDIM EDERMİSİNİZ

Dönem not ortalamanız 2.00 altında oldugu için Akademik Yetersizlik Uyarısı almışsınız..
Genel Not Ortalamanız 2.00 üzerine cıkardıgınız takdirde DC olan dersten koşullu geçersiniz...
 
2 donem dıkkkat et men lazım
 
aynı sıkıntı bende de var 2.döneme dikkat aman (:
 
dıkkatlı olun arkadaslar yoksa o derslerı tekrar gorursunuz
 
Geri
Üst