ne anlama geliyor????????

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kaborta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kaborta

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
51
Şehir
Adana
maliye 60/60 BB. türk dili 75/65BA.türk top yapı85/75BC.çevre poli75/65BA.türk idari tari40/40 DC.bu durumda ne olur dc olan dersten geçtimmi kaldım mı kşullu geçer diyor yani ortalamaya bağlı diyor ortalamlar açıklanınca notumuz yükselecekmi herkes düşük aldıysa geçip kaldıgımızı nasıl bileceğiz ortalamlar açıklanıncamı. tüm derslerin gno ortalamsı yanşıl hesaplamadıysam 2.237...çıkıyor lütfen bu belirsizlikten kurtarın dc dersim ne olur hepsinden geçmişmi oluyom.saygılarımla...
 
ortalamanız 2.00 gectıyse dc dersınden gecmıs sayılırsınız
 
Benim 1.92 :frown: DC leri bir daha alıcam yani öylemi :frown:
 
onları baharda ortalamanı yukseltırsen almazsın dıye bılıyorum ben cuneyt:)
 
Ooo adamsın rahatlattın beni valla hemen derse başlıyorum :haha
 
ama sen genede only roses bı sor bence :)
 
Geri
Üst