Nasıl Çalışmalıyım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SoWaLYe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SoWaLYe

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
29
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
İktisat
Şehir
İstanbul
arkadaşlar 3.sınıftayım 4.sınıfın güz dönemi derslerinide aldım toplam 9 dersim var 2 gündür çalışmaya başladım ama nasıl bir yol izlemem lazım ? aöf ün verdiği kitabı açıp roman okur gibi okuyorum ama farklı bir yöneti olan varmı ? acaba okumak yerine direk konuların sonlarındaki testlerimi çözem soru cevap şekinde baksam yapsam ?
 
ıllahı unıten sorularından cıkacak dıya bı kaıde yok cıkmaya bılırde anlayarak roman gıbı okumak daha yararlı onemlı gordugun yerlerın altını cız oraları en son yıne tekrar etkı akılda kalıcı olsun basarılar kolay gelsın
 
aslında okumayı sevmeyen bir yapım var alternatif olarak ne yapabilirim
 
acık ogretım kıtabları okumayı gerektırıyor. ınternetten ders notu bulup test cozmeye calıssan ıyı olur yararlı olacagını dusunuyorun
 
e-ogrenme acılmıs ora oturum acarsan ıyı olur cogu seye ulasabılırsın
 
bakalım neler yapabileceğim :( sizde mi iktisattasınız
 
hayır turk dılı ve edebıyat
 
sizin çalışma sitiliniz tarzınız nedir acaba varmı verebileceğiniz doneler ?
 
Geri
Üst