SoWaLYe
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 8 Ağu 2012
- Mesajlar
- 29
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 35
- Bölüm
- İktisat
- Şehir
- İstanbul
arkadaşlar 3.sınıftayım 4.sınıfın güz dönemi derslerinide aldım toplam 9 dersim var 2 gündür çalışmaya başladım ama nasıl bir yol izlemem lazım ? aöf ün verdiği kitabı açıp roman okur gibi okuyorum ama farklı bir yöneti olan varmı ? acaba okumak yerine direk konuların sonlarındaki testlerimi çözem soru cevap şekinde baksam yapsam ?