kral_alper
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 16 Mar 2009
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 40
- Şehir
- Adana
arkdaslar ben dıkey gecıs yaptım ve hazırlıgı gectım ama 2 dersım 3.sınıfa kaldı ve o derslerı vermezsem ben 3.sınıfı tekar okuyorum sımdı ben 2 sene ustusde kaldımmı bana bır yarım edın lutfennn