lütfen yardımmmm

kral_alper

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
arkdaslar ıyı gunler ben dıkey gecısden acıkogretıme yazıldım sunu sormak ısıtoyrum suan da ben 3.sınıf ogrencısıyım ama ıntıbakdan 2 dersım vardı kaldıgım genel muhseb ve ıkdısada gırıs ve 3.sınıfda da 2 dersım var eger ben ıntıbakdan kaldıgımm 2 dersı veremezsem ve 3.sınfda sınıf tekrarı yaparsam askerlık durumum ne olur lutfennn yardım edınnnn
 
Geri
Üst