Lütfen Yardım

Mustafa147

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
Arkadaşlar ben şimdi açıköğretim işletme okuyorum ve Allah nasip ederse bütünlemede okul bitecek ve diplomamı alcam,şimdi kasımda diplomamı alırsam hemen beni aralıkda askere alırlarmı,tecil falan yaptırmadan,hani her yerde okul bitince okul askeriyeye ilişkisi kesildi diye bilgi gönderiyo ve hemen aralıkda askere alıyorlar diyolar,bende birde burda sorayım dedim hani sonuçda yaşayanlar vardır burda cevabınızı bekliyorum iyi günler ( biraz karışık olmuş olabilir özür dilerim ) :) bu arada afyon merkezde oturuyorum bunuda bilmeniz iyi olur galiba. teşekkürler
 
tecılı bozdurman gerekıor ? zaten tecıllı oldugundan ötürü bı kac ay sonra cagırıorlar askere? dıe bılıorum
 
tecili bozdurursam hemen alırlarda, bozdurmazsam nolur işte :'(
 
Geri
Üst