Kpss Hakkında Öğrenmek istediğim birkaç soru?

Rapertuar

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
İşletme
Şehir
Tekirdağ
Arkadaşlar ben büyük olasılık 2014 mart nisan gibi mezun olacağım. 4sınıf öğrencisiyim ve 2 dersim ilk dönemden kaldı bunları verirsem kpss ye girmek istiyorum memurluk için. ama bunun hakkında hiçbir fikrim yok. hangi sınava hangi tarifte gireceğim ben? 2yıllık yüksekokul okudum 3ten açıktan devam ediyorum.bunun hakkında bana bilgi verirmisiniz acaba?
 
Mezun olduğunuz takdirde, her sene düzenlenen KPSS A Grubu (Lisans) düzeyinden sınava gireceksiniz..
 
peki 2014 de lisans kpss b grubuna giremezmiyim memurluk için okulu bitirmesem bile ?
 
Geri
Üst