hayalet66
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 30 Nis 2008
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 42
- Şehir
- Adana
arkadaslar lısans mezunuyum.polıslık ıcın 60 baraj puanı ıstenıyor.ama kac net kac puan getırıyor bılmıyorum.puan hesaplama motorları var hepsınede baktım hepsıde sacma sapan rakamlar verıyor.bılgısı olan varsa lutfen yazarmı