kpss hakkında acıl yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hayalet66
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hayalet66

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
42
Şehir
Adana
arkadaslar lısans mezunuyum.polıslık ıcın 60 baraj puanı ıstenıyor.ama kac net kac puan getırıyor bılmıyorum.puan hesaplama motorları var hepsınede baktım hepsıde sacma sapan rakamlar verıyor.bılgısı olan varsa lutfen yazarmı
 
şöyle söyleyim ben genel yetenekten 49 doğru 2 yanlış, genel kültürden de 39 doğru 25 yanlış yapmıstım 69 geldi ona göre 3 aşağı 5 yukarı tahmin et işte
 
benim genel yetenekten 36 doğru 15 yanlışım var.....genel kültürden 41 doğru a9 yanlışım var....tahminen kaç puan gelir bana......fikri olan varmı???
 
gebel kültürden 19 yanlışım var
 
puan hesaplamalar çok saçma puan veriyor bencede ama burda alacağın hiç bir sorun gerçeği yansıtmaz bence standart sapma az çok oynamalara neden oluyor
 
Geri
Üst