kolanın faydaları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan seher
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

seher

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
1,645
Tepkime puanı
5
Puan
18
Şehir
Mardin
Sıkılmadan ve Dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum.

Büyük olasılıkla az sonra okuyacağınız birçok
şeyi siz zaten daha önceden biliyordunuz (!) ya da bilmeyenler "hadi canım, saçmalık" diyeceklerdir.
Eğer öyle olduğunu düşünüyorsanız, burada
anlatılanlara inanmadıysanız denemesi bir cola parasıdır. Yani bir kutu Coca Cola veya Pepsi yeterli...

Gelelim COCA COLA ve PEPSİ ile ne gibi pratik işler yapabileceğinize:

TUVALETİ TEMİZLEMEK İÇİN:

Bir kutu kolayı klozetin içine dökünüz. Bir saat kadar bekleyiniz ve sifonu çekiniz. Koladaki sitrik asit hela başındaki lekeleri yok edecektir.

KROM TAMPONLARDAKI PAS LEKELERINI YOK ETMEK İÇİN :

Arabanın tamponunu Coca Cola''ya batırılmış bir sigara paketinin içindeki alüminyum folyosuyla iyice ovunuz. Tertemiz olacaktır.

AKÜ KUTUP BAŞLARINDA ÇAPAĞI TEMİZLEMEK İÇİN :

Bir kutu kolayı kutup başlarına dokun ve bütün çapak yok olsun.

PASLANMIŞ BİR CiVATAYI SÖKMEK İÇİN :

Coca-Colaya batırılmış bir bezi bir kaç dakika paslı cıvatayı uygulayınız. Bir kaç dakika sonra rahatlıkla dönecek ve çıkacaktır.

ELBİSENİZDEKİ YAĞ LEKESİNİ ÇIKARMAK İÇİN :

Bir kutu kolayı lekeli giyeceklerin üstüne boşaltın, deterjanı ekleyin ve her zaman yıkadığınız gibi yıkayın. Coca- cola yağ lekelerinin yok olmasına yardım edecektir.

Ayrıca araba ön camlarındaki her türlü kuş
pisliği yapışan sineklerveya ağaçlardan dökülen toz , polen, yapışkan maddelerin çıkarılması en iyi madde COCA COLA + PEPSI ''dir.

Haa... isterseniz bu çok kuvvetli temizleyicinin geriye kalanını içersiniz. Bakin bu da bir fayda. Fayda ise eğer Peki nedir bu Cola''nin bu kadar etkileyici temizliklerde bile kullanılabilmesinin sebebi.
Coca-Cola ve Pepsi''nin ortalama pH değeri 3.4 tur. Bu asidi de dişleri ve kemikleri eritmek için yeterlidir. Temizliklerde bu kadar etkili olmasının sebebi budur. Aslına bakarsanız Cola ile dünyada kimsenin tavsiye edemeyeceği KARBONDİOKSİT içiyoruz. Hani şu dışarı atmak için devamlı nefes alıp verdiğimiz, atmak için uğraştığımız KARBONDİOKSİT...!

2001 yılında Delhi Üniversitesinde "kim daha fazla Coca-Cola içecek" diye bir yarışma yapıldığında, sekiz litre Coca-Cola içerek kazanan ve 10 dakika içerisinde herkesin gözü önünde ölen kişinin haberini duymuşsunuzdur. Neden öldü.Çünkü çok fazla karbondioksit almıştı ve kanında yeterli oksijen yoktu.

Başka bir örnek:

Kırılmış dişinizi bir şişe Coca Cola''nin içine koyun ve 10 gün sonra bakın... Diş 10 günde büyük oranda erir. Halbuki dişler ve kemikler ölümden sonra bile en fazla dayanabilen organlarımızdır ...

Bir şişe kola içerek midenize ve dişlerinize ve bağırsaklarınıza ne yaptığınızı bir düşünün..
 
teşekkürler canım kola içmiyorum neyseki ilerde çocuklarımında içmesini istemem bunun için elimden ne gelirse yapacam :)
 
rica ederim ben de içmiyorum
 
ya güzel paylaşım aslında tşkler ama ben çok severim kolayıı
 
ya o kadar çok içmiyorum ki bulursam hani ayda yılda bir
 
Valla ben hastasıydım ama sonunda bıraktım baya oldu içmeyeli çok zararlı ya öyle böyle değil yani, biz birşey olmuyor diye içiyoruz çok zararlı ...

Rengini felanda kaktüslerin üzerindeki böcekleri kurutup onun suyundan yapıyorlarmış ıyyyyy:) öyle duymuştum doğrumu ama bilmiyorum :)
 
bilgilendirme için teşekkürler :)
 
Valla ben hastasıydım ama sonunda bıraktım baya oldu içmeyeli çok zararlı ya öyle böyle değil yani, biz birşey olmuyor diye içiyoruz çok zararlı ...

Rengini felanda kaktüslerin üzerindeki böcekleri kurutup onun suyundan yapıyorlarmış ıyyyyy:) öyle duymuştum doğrumu ama bilmiyorum :)

ben de öyle biliyorum rengi için böcek kullanıyorlar.çok kötü gerçekten
 
bu kadar iğrenç bir şeyin tadı nasıl bu kadar güzel olur ki yine de dayanamayıp içiyoruz işte bağımlılık bence bu arada kola lekesi kıyafetten çıkmıyor yağ lekesinden kurtarır belki ama kola lekesi kalır paylaşım için teşekkürler :)
 
tadı çok güzel yaaa.bence de iyi birşey değil.insanı şişmanlatıyor.
 
çok şükür şuan hiç tüketmiyorum tüketmeyi de düşünmüyorum bu konuda seçici olmak lazım..
teşekkürler seherciğim....
 
rica ederim haklısın sırma
 
Geri
Üst