Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Seka Parka ben bile senin kadar gitmemişimdir Onur .. Marinaya da çok gittiğim söylenemez.Bence Değirmendere,Karamürsel,Derince sahilide güzel...Oralarıda gezmelisin.Pişmaniye yemeden de geçme derim.Saray helvası falan...