Kendime ait birkaç şiir..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ervaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ervaa

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
ocuknk0.png



ÇoCuK..

özgürlüğe açalım renk renk uçurtmalarımızı
koşalım kır çiçekleri arasında alabildiğine çoşkuyla..
kaldıralım başımızı
gülümseyeLim
yağan yağmura..
saralım tüm dünyayı umutla
sonra KAPATALIM GÖZLERİMİZİ..…
gezelim çocukluğa dair tüm gizli bahçeleri..
tutalım köşebaşlarını..
işgal edelim tüm olumsuz düşünceleri
Toplayalım eteklerimize
umutları
hayalleri
saflığı temizliği..


açalım gözlerimizi.
savuralım tüm dünyaya
eteklerimizde topladığımız
umutları.
hayalleri
saflığı ve temizliği..
 
MuTLuLuK..

adszdt1.png


Kaldır başını,kalk..
Küsme, hayata kendini bırak..
Bir nefes al yaşamdan.
Şükret sahibine,teşekkür et..
Acılar var,hayat acımasız.
Kendini bıraktın mı yürek savunmasız.
Yağan yağmurlara çevir yüzünü..
Göster tükenmez tebessümüNÜ..
Dağ çiçekleri solu burnunda.
Çıplak ayakla gezin toprakta..
gördüğün her insana selam ver..
mutluluk küçük ayrıntılarda gezer..
 
güzel bir şiir emegine sağlık ervacımm
 
Yalnızlığım..

yalnizliktr1dym0za2.jpg



Yalnızlığım,
Beynimde akıp giden düşünceler
kalemim kağıdım ve çıkmazlarım..
Akıp giden zaman.. yalnız bir ben..
Bir yudum kahve
Ve Suskunluğum
Yalnızlığım..
 
Yalnızlığım,
Beynimde akıp giden düşünceler
kalemim kağıdım ve çıkmazlarım..
Akıp giden zaman.. yalnız bir ben..
Bir yudum kahve
Ve Suskunluğum
Yalnızlığım..

bu tam beni anlatmış.emeğine sağlık
 
Geri
Üst