Kayseride iktisat okuyanlarin tavsiyeleri...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Meet's
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Meet's

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Kas 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Kayseri
Tecrubelerinizi ve bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim. Hangi kursa gitmeli derslere nasil calismali gecme yontemleri vb. Yardimlarinizi bekliyorum tsk .
 
2. Uni olarak. Iktisat 1 e basliyoruz tecrubelerinizden faydalanmak isterim.
 
sana tavsiyem kitaplardan ders çalışırken vakit kaybetme, özetleri okuyup ünite sonundaki soruları çözsen yeterli ve geçmiş yıllarıda çıkan sorulara çalış inş. başarılı olursun
 
Peki sen kursa falan gittinmi ve hangi kitaptan calistin?
 
istanbuldan güzel yurdum mamletim kayseriye kucak dolusu selamlar.ben hukuk mezunum.ama hukuk fakultesini kazanmadan önce açıköğretim iktisat gelmişti.cabaladım. cabaladım 3. sınıftayken hukuku kazandım.acıköğretim deyip geçmedim ve okulu bitirdim.tasvifen eğer geçmekse amacın cıkmış sorulara bak.geçmek değil öğrenmek ise murat ve karacan yaınlarını tavsiye ederim.kurs olarak birikim ve lider iyi diyorlar.ama bence kursa gitmeden bir düşün bence gitmene gerek yok ezberini ve mantığını geliştiren herkes rahatca geçer bu sınavları.
 
benim de tavsiyem aynı yönde.. fakat şu var ki disiplinli iradeliyim diyorsan kursa gitme ama ertelemeye meğilliysen yani kendi kendine dersin başına oturmak zor geliyorsa kursa git derim. aslında kurslardada farklı bişi yapılmıyor.. murat açıköğretim çok iyidir tavsiye ederim.. fakat iktisat işletmeden biraz daha disiplin ister.... bu bi gerçekk başarılar dilerim hayatta...
 
ben işletme okuyorum biz açıköğretim dersanesi gittim bir iki dersten... iktisat bölümünde okuyup ders alan arkadaşlarım da gayet memnunlardı zaten bi kaç hafta derslere girip bakabiliyosun istersen gidip tanıtım derslerine katılıp öyle karar ver
 
ben işletme okuyorum biz açıköğretim dersanesine gittim bir iki dersten... iktisat bölümünde okuyup ders alan arkadaşlarım da gayet memnunlardı zaten bi kaç hafta derslere girip bakabiliyosun istersen gidip tanıtım derslerine katılıp öyle karar ver
 
Geri
Üst