kayıt yenilemeyi unuttum.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan modernes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

modernes

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar selamlar,

üstadlar bu sene kayıt yenilemeyi unuttum.son kayıt yenileme tarihi olan 30 ekim geçti tabi...

ama askere gitmeyi istemiyorum.şu an beni askere çağırırlar mı?

tecil ettirebilir miyim? eğer oluyorsa;tecil için ne yapmam lazım?

okuduğunuz için sağolun.saygılarla iyi çalışmalar.
 
kayıt yenileme derken eski öğrencimisin
 
aöf eski öğrencilerin kayıt yenileme tarihi 2 arlıkta başlıo çünkü henüz geçmiş değil
 
eski öğrenciyim.

üstadlarım selamlar yeniden,

evet ben eski öğrenciyim.geçen sene 2008-2009 öğretim yılında ilk kaydımı yaptırdım. ( kamu yönetimi)

hatta sınıfta kaldım.ama şu linkde kayıt yenileme için 30 ekim son diyor.

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


hemde resmi site bu dimi? emin misiniz acaba? okuduğunuz için tekrar
teşekkürler.

hatta sağ alt köşedeki kutuya tc numaramı yazarak kontroll ettim yenilenmemiş görünüyor.
 
ya evet ya yoksa geçtimi kayıtlar bende 1-25 aralık diye biliyordum ama buna göre geçmiş:(:(
 
Açıköğretim Fakültesi Bilgi Yönetimi Ön Lisans ve İngilizce Öğretmenliği ni kapsıo bu baktığınız sayfa siz hangi bölümsünüz
 
ben işletme 4. sınıf öğrencisiyim bende tc mi oraya yazınca öle gösterio o önemli değil siz yukarıda belirttiğim bölümlerin dışında okuosanız sorun yok:D
 
tamam teşekkür ederim ben 1-25 aralık olarak biliyorum fakat yazıyı okuyunca tereddüt ettim.........
 
KAYIT YENILEME



2009-2010 Öğretim yılı Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinin planlanan kayıt yenileme tarihleri aşağıda verilmiştir.

-Planlanan Kayıt Yenileme Tarihi
01 Aralık 2009 - 25 Aralık 2009


-Planlanan Mazeretli Kayıt Yenileme Tarihi
22 Aralık 2009 – 25 Aralık 2009
 
Geri
Üst