Kayıt Yeniledim Fakat Askerlikten Kağıt İstediler!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan blueluna
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

blueluna

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
merhaba. ben 89 doğumluyum, geçen sene dgs ile hazırlık sınıfına geçip tüm derslerimi verdim, bu sene doğrudan 3. sınıfa geçerek kaydımı da yenilettim. Fakat aöf bürosunda bana askerlik şubesinden kırmızı mühürlü bir belge almam gerektiği söylendi, memur o kadar şey sıraladı ki aklım almadı. Sonuç olarak aöf'ye bir dilekçe yazdırdı ve cevabını bekleyip askerlikten kağıt getirmem gerektiğini ve bunları en kısa zamanda yapmam gerektiğini söyledi. Şuan kaydım yanar veya askerlikten çağrılırım diye çok korkuyorum. Ne yapmam gerektiği hakkında bir bilgisi olan varsa, beni bilgilendirirseniz çok sevinirim, teşekkürler...
 
Geri
Üst