kamu yönetimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ufukbey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ufukbey

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Listede Yok
Şehir
Kayseri
şuan myo 2. sınıf yani son sınıf öğrencisiyim 4 YILLIK - Kamu Yönetimi (Açıköğretim)e gitmek için YGS ve LYS ye girmem gerekiyomu ?

Gerekiyosa hangi sınavdan kaç puan almalıyım bide bu bölümde kontenjan sıkıntısı var mı ??

yani açıkta kalmam söz konusu mu ??
confused
 
şuan myo 2. sınıf yani son sınıf öğrencisiyim 4 YILLIK - Kamu Yönetimi (Açıköğretim)e gitmek için YGS ve LYS ye girmem gerekiyomu ?

Gerekiyosa hangi sınavdan kaç puan almalıyım bide bu bölümde kontenjan sıkıntısı var mı ??

yani açıkta kalmam söz konusu mu ??
confused


Sınavsız Dikey Geçiş ile önümüdeki yıl Kamu Yönetimi 3.sınıfa kayıt yaptırabilirsiniz..
 
sınava gerek yok aöfde geçiş yapıyorsun direk
 
Geri
Üst