Kalmak, kendimi terkimdir

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan By_tr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

By_tr

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
1,276
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
42
Web sitesi
www.vetsagtek.tr.gg
Şehir
Ordu
Harflerden ibaretim artık…
Bir bavula sıkıştırıp tüm anıları, gitmeliyim diyorum.

Kalmak, kendimi terkimdir çünkü.
Yâr, bu bir ihtilalden arta kalan zaman kırıntıları…

Dönüşsüz gidişlerin demlenmiş vedaları…Şimdi sana yakılmış bir ağıt isteme benden;

gözlerim bu denli söylenirken…
Sesimde katillerin kanlı elleri…

Yankesicilerin, anılar dolu bavulumda gözleri.

Nereye gitsem mahkûm, nereye gitsem zanlıyım.Haberim olmadan kendi içimde yarınlarımı asmışım.

Yalnızlığımın elinden tutup sürüklüyorum.

Kendimi kendim bulamayacak kadar saklamak istiyorum.

Yorgunum yâr…

İçim ölümlere göz açıyor seher vakitlerinde.

Ahh bir becerebilseydim kendimden uzaklaşmayı.
Büyük bir savaş var gözlerimde.

Ölüp ölüp diriliyor harfler.

Hani o arkasına saklandığım sevdanın sahibi?

Hani, nerdesin yâr?

Beklemekten adam olmadı düşlerim.
Nerdesin?
Ölüm cezasına çarptırılacak kalemim.
Sen de anlamadın yâr… Sen de anla(ya)madın…



Ey Aşk!
Sen bile anlamadın beni…
Ben daha kimden medet umayım ki?​

...Alıntı..
 
çok güzel bir şiirmiş mesudum ya...sitemkar biraz ama güzeldi..
teşekkürler..
 
çok güzel..
teşekkürler mesut
 
bende de baya bi hasara yol açtı
kötü bi niyetim yoktu inanın:o
 
çok güzel.........paylaşım için teşekkürler
 
paylaşım içi,n teşekkürler hemşom
 
Geri
Üst