işletme hazırlıktan 3'e geçişde kayıt tamamlanma zamanı nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karakont
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

karakont

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
arkadaşlar kusura bakmayın başlık biraz saçma oldu toparlayamadım
ben işletme hazırlığı bitirdim nasipse 2009-2010 için 26 ekimde kaydımı yapıcam
şimdi 26 ekim 2009 00:00 da int kayıtları başlıyor .00:01 de kaydımı yapıp sabah erkenden harç ücretini yatırsam ve 26 ekimde de büro ya evraklarımı teslim etsem kaydım o tarihte tamamlanıyormu
yani 26 veya 27 ekimde öğrenci durum belgesi (EK-C2) belgesi alsam 3.sınıf gözükürmüyüm çünkü 31 ekimde tecilim bitiyor o yüzden acele ediyorum yardımınızı bekliyorum
 
arkadaşlar kusura bakmayın başlık biraz saçma oldu toparlayamadım
ben işletme hazırlığı bitirdim nasipse 2009-2010 için 26 ekimde kaydımı yapıcam
şimdi 26 ekim 2009 00:00 da int kayıtları başlıyor .00:01 de kaydımı yapıp sabah erkenden harç ücretini yatırsam ve 26 ekimde de büro ya evraklarımı teslim etsem kaydım o tarihte tamamlanıyormu
yani 26 veya 27 ekimde öğrenci durum belgesi (EK-C2) belgesi alsam 3.sınıf gözükürmüyüm çünkü 31 ekimde tecilim bitiyor o yüzden acele ediyorum yardımınızı bekliyorum

tecilin devam eder, endişe etme.
 
Geri
Üst