işletme+ gk-gy

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan iceberg05
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

iceberg05

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
başlığın açılımı genel kültür ve genel yetenek le birlikte kendi alanım olan işletmeden gireceğim genel kültürün ve genel yeteneğin puanlarını hesaplaması kolay peki işletmeden yaptığım netlerin gk ve gy puanıa ne gibi bi etkisi olacak ikisinin ortalaması mı alınacak ne olacak ?
 
kardes bende aynı senın durumundayım.ama gy gk puan hesaplaması nasıl yapılıyor bılmıyorum.anlatırsan sevınırım.kac net kac puan nasıl oluyor.sana zahmet
 
yav gk ve gy'i anladik da kendi alanimizda girersek mesela isletme bu bölümde neler sorulcak tüm dört yilda okudugumuz derslerdenmi sorulacak?
 
Geri
Üst