ıktısat okuyan ogrencı ıcın staj

cemil3000

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
26
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Osmaniye
mrb arkadaslar ıktısat 3 sınıfa gectım herhangı bı bankada staj yapabılırmıyım.staj yaparsam bunun faydası olur mu?
 
kardes inan bu konuyu bende cok merak edıyorum arastırıyorum ama sonuc yok gıbı
 
valla bende merak ediyorum arkadaşlar iktisat maliyeci olarak.lütfen biri aydınlatsın bizleri
 
Lambayı yakıp
aydınlancaz bu gıdısle
o işte bıraz torpıl warmış sınavları werdınmı gırıon amatanıdık muhımmesele:D
 
Geri
Üst