iktisat 4.sınıff

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan amel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

amel

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
31
Tepkime puanı
1
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaşlar iktisat 4. sınıf derslerindan hangileri daha zor yardımcı olursanız seviniriiiimm?
 
bu yıl 4 olduk hadi hayrlısı
 
bende iktsat 4. türkiye ekonomisi zor gibi duruyo :((
 
ansıl olcak acaba nası geççez bilen warsa yazsın.çalışarak demeyin ama
 
3 te gördüğümüz türk vergi sisteminden muaf olucaz di mi? bide para teorisinden kalmıştım ben. onu nasıl alıcam. onu alınca üstten ders bırakmak zorunda mı kalıcam.. moralim çok bozuldu. 1 senede bitmez bu son sınıf :@[/B]
 
Daha önce gördüğünüz derslerden muaf oluyorsunuz. Para teorisinin karşılığı hangi dersler var ise onları alacaksınız.
 
çıkmış sorular çıkarmıki yine yaa :(
 
Çıkmış sorulardan çıkma ihtimali bu yıl oldukça düşük.
 
arkadaşlar geçen yılın 4. sınıf ders kitabı elinde olan varsa bu ders konularıyla geçen yılki konuları biri karşılaştırsa ?
Dersler ve Konular aynıysa muhtemelen geçmişte çıkmış sorular işe yarayacaktır.
Elinde kitap olan birileri lütfen yardımcı olsun .
 
En azından aynı olan dersleri ve konuları çıkmış sorulardan çalışsak. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik son sınıf öğrencilerine de bu yapılmaz ki arkadaş :(
 
Geri
Üst