iktisat 3 de okuyanlar..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan _elmayra_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu yıl tüm dersler zorluyor bekide henüz çalışma temposuna kendimi hazırlayamadım. Gerçekten Türk Vergi Sistemi birazcık karışık iyi anlamak gerek.
 
Arkadaşlar burada sınav günün kaçgün kaç saat kaç dakika kaldıgını gösteren takvim vardı. onu kim aldıysa yerine bıraksın onunlada hazırlanıyoruz.
 
Bu yıl tüm dersler zorluyor bekide henüz çalışma temposuna kendimi hazırlayamadım. Gerçekten Türk Vergi Sistemi birazcık karışık iyi anlamak gerek.

Haklısın kardeşim Türk Vergi Sistemi çok karışık sanırım işletmenin maliyet muhasebesi derine karşı konulmuş bir ders.Tek yapmamız gereken ezberlemek geçmenin tek yolu bu.
 
bence hepsi karışık 3. sınıftan başlayanlar için özellikle :(
 
bence idare hukuku işkence....
 
nasıl gidiyo çalışmalarıız
 
ben 3.sınıfı onur belgesiyle bitirdim şükür.. allah yardımcınız olsun
 
Selam ben iktisat 3. sınıfa dikey geçiş yaptım forumda aynı sınıfta okuyanlar!Paylaşımlarda bulunursak sevinirim,bende elimden geldiğince özetlerimi aktarmaya çalışırım.
 
Herkese Selamlar :)
 
çıkmış sorularada çalıştınmı çalıştıysan aynıları çıktımı acaba?
 
geçiş yaptım bnde 3teym.kitap çalışmalarım bitti sayılır birazda çıkmış sorulara bakıyıım..
 
bende dikey geçişle 3. sınıftan başladım 5-6 ocakta sınavlar varmış yeni haberim oldu ders çalışamadım henüz. Nerden çalışmalıyım ders notu gibi bişeyler varmı kitapları başlasam yetiştiremem. Yardımcı olursanız sevinirim
 
merhaba bende iktisat 3. sınaftayım dikey geçiş yaptım ama nasıl çalışcam vs zaman bulamıyorum bankacıyım zamanım olmuyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar
 
mrb arkadaşlar derslere çalısıyoruzz yogun bir tempoda inş emegimizin katsılıgını görürüz
 
Geri
Üst