iktisat 3 de okuyanlar..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan _elmayra_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Dünden beri bekliyoruz ama henüz açıklanmadı.Tahminen en geç cumaya kadar açıklanır;)
 
Halada ara sınav sonuçları açıklanmadı.İnş. açıklanırsa eğer sonuçlarım iyi gelirse burada paylaşmak isterim iyi gelmezse hayırlı işler bu arada herhalde çoğunluk işletme okuyor.İktisat pek yok baksanıza bu forum sayfası ne kadar oldu açılalı pek yazan yok yada biz daha çok çalıştığımızdan vakit bulamıyoruzz:)))))))
 
ya da insanlar forumda birileri ile düşüncelerini paylaşarak zaman kaybetmek istemiyorlar.Bunun yerine ders çalışmak daha cazip geliyor:)
 
tşk ederim elmayra.biliyorsunuz bugün sınavlar açıklandı. benim dersler çok iyi.çokta sevindim ben 3. sınıfı bitirdim gözüyle bakıyorum. darısı diğer arkadaşlara.umarım herkezin sonucu beklediğinden daha yüksek gelir.
 
merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize kolay gelsin. ben geçmiş yılların final sorularını bulmaya çalışıyorum fakat ulaşamadım yardımcı olurmusunuz iktisat 3.sınıfız özellikle iş ve sosyal güvenlik hukuku başta olmak üzere soruları nasıl bulabiliriz başarılar
 
merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize kolay gelsin. ben geçmiş yılların final sorularını bulmaya çalışıyorum fakat ulaşamadım yardımcı olurmusunuz iktisat 3.sınıfız özellikle iş ve sosyal güvenlik hukuku başta olmak üzere soruları nasıl bulabiliriz başarılar

e-öğrenmeden geçmiş yıla ait tüm soruları bulabilirsin.sana da kolay gelsin.başarılar..
 
tşk ederim elmayra.biliyorsunuz bugün sınavlar açıklandı. benim dersler çok iyi.çokta sevindim ben 3. sınıfı bitirdim gözüyle bakıyorum. darısı diğer arkadaşlara.umarım herkezin sonucu beklediğinden daha yüksek gelir.

Ne mutlu sana o zaman:)Benim notlarım da fena değil.Çok çalışamadım bazı problemlerimden ve iş hayatımdan dolayı.Buna rağmen beklediğimden iyi geldi sonuçlar.Sana şimdiden finalde başarılar..;)
 
Benim derslerde problem yok gayet iyi :)
 
herkese başarılar benden de
 
bsarılar bol sanslar
 
Neyse ki artık 4 deyiz ;) son aşamaya geldik
 
bende 4 teyim hadi hayırlısı
 
oooo herkes ne kadar çalışkan:)En tembeliniz benim:p Ben bütünlemeye girecem daha 4üm diyemiyorum.Ama demek istiyorum:)
Tebrikler 4 e geçen arkadaşlar..
 
bnde büte kalmadan bitirdim işi sanırım 4 teyim
 
3. sınıftan kurtulduğuma inanamıyorum
 
bu yıl 3.sınıfım.Ama türk vergi sistemi kadar beni zorlayan bir dersle daha karşılaşmadım.
 
Geri
Üst