espiri denetleme komitesi başkanı olmadığına göre bu söylediklerini ciddiye bile almıyorum.
4.sınıfta staj hakkı yok.Tanıdıgın kişiler varsa onların yardımı ile bankada staj yapabilirsin.Bunu illa ki 4.sınıfta yapmana gerek yok 3.sınıfta da olur.
Daha önce bankada staj yapmış biri olarak asla tavsiye etmem.El ayak işlerine baktırırlar ve seni kullanılmış bir mendil gibi fırlatıp atarlar

2 üniversite mezunu bir arkadaşım neredeyse tüm bankaların mülakatlarına girdi ve aylar sonra sadece stantlarda kredi kartı satma işine alındı.Eskiden o işi lise mezunları yapıyordu.Durum oldukça vahim malesef