iktisat 3 de okuyanlar..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan _elmayra_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
a.selam h.g selman
arkadaşlar tüm dersleri bitiren var mı?
 
elmayra hahahahah :)
bu seferki esğpiri güzeldi bayıldım walla :):)
 
3. sınıf derslerini vermiş olanlar 3.sınıf dersleriyle ilgili bir değerlendirme yapabilir mi?
hangisi zordur nelere dikkat etmek gereklidir felan diye?
 
ders verenlerden bir yanıt yok gibi
elmayra diğerleri pek iyi değidi kabul et işte :):)
sen bilirsin biz dördüncü sınıfta staj yapabilir miyiz bir bankada? bunu araştır arkadaşış bee ok
 
espiri denetleme komitesi başkanı olmadığına göre bu söylediklerini ciddiye bile almıyorum.
4.sınıfta staj hakkı yok.Tanıdıgın kişiler varsa onların yardımı ile bankada staj yapabilirsin.Bunu illa ki 4.sınıfta yapmana gerek yok 3.sınıfta da olur.
Daha önce bankada staj yapmış biri olarak asla tavsiye etmem.El ayak işlerine baktırırlar ve seni kullanılmış bir mendil gibi fırlatıp atarlar:p
2 üniversite mezunu bir arkadaşım neredeyse tüm bankaların mülakatlarına girdi ve aylar sonra sadece stantlarda kredi kartı satma işine alındı.Eskiden o işi lise mezunları yapıyordu.Durum oldukça vahim malesef;)
 
3. sınıf derslerini vermiş olanlar 3.sınıf dersleriyle ilgili bir değerlendirme yapabilir mi?
hangisi zordur nelere dikkat etmek gereklidir felan diye?

daha önce işletme 3.sınıftaydım.Şu an iktisat 3.sınıftayım.Ortak dersleri Türk vergi sistemi ve İş ve sosyal güvenlik hukuku.İş ve sosyal güvenlik hukukunu geçmek cidden zor.Çünkü bir sürü gün ay ve rakam var hepsi birbirine karışıyor.bu nedenle bir çok soru kaçırabiliyorsun.Onlara dikkat etmeni önerebilirim..kolay gelsin
 
valla arkadaşlar ders çalışmaktan mahfoldumm bide anlasamm tam içim yanmıycak birbirine benzer o kadar çok bilgi varki karışıyo bianda aslında sadece sorulara çalışmak bana daha mantıklı geliyor okudukça kafa daha çok karışıyor her kese kolay gelsin..inşallah sınavdan çıkınca ohhhh diyebiliriz sevgiler hepinize
 
espiri denetleme komitesi başkanı olmadığına göre bu söylediklerini ciddiye bile almıyorum.
4.sınıfta staj hakkı yok.Tanıdıgın kişiler varsa onların yardımı ile bankada staj yapabilirsin.Bunu illa ki 4.sınıfta yapmana gerek yok 3.sınıfta da olur.
Daha önce bankada staj yapmış biri olarak asla tavsiye etmem.El ayak işlerine baktırırlar ve seni kullanılmış bir mendil gibi fırlatıp atarlar:p
2 üniversite mezunu bir arkadaşım neredeyse tüm bankaların mülakatlarına girdi ve aylar sonra sadece stantlarda kredi kartı satma işine alındı.Eskiden o işi lise mezunları yapıyordu.Durum oldukça vahim malesef;)
içimize su serptin sağol :):) bırakalım şimdiden o zaman okulları
 
bu nokta atışı soruları kitapcığı kullanan kimse var mı arkadaşlar?
 
ben ve sen var zaten :) sınavlar nasıldı?
 
Sınavlar beklediğimden daha iyi geçti.Çok fazla çalışmamıştım çünkü.Senin nasıldı?
 
uf her zamnki sınavlar işte.sonuç belli olunca söylerim iyi mi kötü mü geçmiş şimdi yorum yapmak istemiyorum yanılmamak yanıltmamak için
 
arkadaşlar mrb hayal ben. bende iktisat 3. sınıfım. heycanla sonuçların açıklanmasını bekliyorum. burda olmak güzel umarın herkez hak ettiğini alır.
 
hayal merhaba hoşgeldin;)Herkes heyecanla sonuçlara odaklanmış durumda.Umarım dilediğiniz şekilde sonuçlanır.Finalde başarılar;)
 
Ara sonuçlar ne zaman açıklancak?
 
Geri
Üst