"ideal kilonuzu bilmek istermisiniz?"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
ideal kilonuzu bilmek ister misiniz?o halde

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
benim boyum 1 60 kilomda 50.3kilo almam lazımmış.güzelmiş emeğine sağlık
 
ya 6 kilo almalısın diyo ben onları verene kadar neler çektim :D deli mi ne :) tşklerr ayrıca emeğine sağlık
 
tamideal kılo ddedı hem de tebrık ettı bende karanfıllerı ewe gonder dedım
emegıne saglık:D:D
 
tşkler.. =)
 
2 Kilo almalısın dıo :D alırız ama hemen werırım o ıkı kıloyuda ben TESEKKURLER :D
 
evet 4 kılo almam gerekıyo bılıyorum ama kılo alamıyorum.:o
 
herkesin kilo alması lazımmış bi tek bana şişko dedi bu :( 6 kilo zayıfliycakmışım.olduuuuu bende bu boğaz varken biraz zor:)
 
2kilo vermeliymişim... bende öyle zannediyordum...:D

Paylaşımın için Teşekkürler arkadaşım.
 
ben tşk ederim.. =)
 
4 kilo fazlam varmış bence benm bi 10 kilo vermem lazım:p hehh:D
 
bende vermeliymişim yaaaaa
 
yaw üzülmeeyin benimde 4 kilo fazlam war mış.;)can boğazdan gelir diye boşa sülememişler ..yiyin garii:D:p:D
 
Geri
Üst